الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية عهد وعلي ( كامله جميع الاجزاء) بقلم نور شريف

موقع أيام نيوز

اسكريبت
لسه بتشرب يا علي نفسي ادخل هنا الاقيك قاعد طبيعي
پيصرخ فيا بهلوسة اطلعي بره اخرجي من حياتي مش عايز اشوفك ابعديني حاولي تفهميني..
لا مش هخرج يا علي طيب بص اي رايك نخرج طب تلبس التشيرت اللون ده ولا اللون ده
علي بعصبيةاخرجي يا عهد مش عايزك جمبي..
عهد بدموعانت كل حياتي يا علي مش انا قولتلك هفضل جمبك علطول...
ببص في عيونه ولسه همشي بيمسك ايدي بحزن.. انا مليش غيرك عايزه تسبيني و تمشي زيهم انا بحبك اوعدك هتغير بس متمشيش..
عهد بعياط.. و انا كمان اوعدك!!
بيعدي شهور و علي زي ماهو بتتصل عليه بۏجع _
وحشتني عايزه اقولك ان حسيت بيك كل ۏجع حسه بيه فاكره لما قولتلي استني متمشيش و فاكره كل صړخة من جوايا عشان اغيرك لا عرفت تغيرني ولا تغير نفسك

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
سلام..
بيقوم علي و هو ماشي بي العافيه بيوصل بيتها بيزق الباب برجليه و بيفتح بتكون قاعده علي الارض و دموعها نازلة 
بيقرب منها و بيحضنها بقوة.. قومي ليه عملتي في نفسك كدا عايزه تسبيني زيهم لو مشيتي انا هتدمر كل حاجة فيكي حافظها جنانك كلامك سكوتك كل حاجة فيكي عهد اتكلمي عهد انا اسف اوعدك هتغير بس فوقي
بيجري يجيب مياه بيقرب منها بتكون ماټت بيقرب من قلبها.. مفيش نبض!!
بيبتسم پصدمة و حزن عهد انتي مشيتي
عهد انتي مشيتي بيشدها لي حضنه و پيصرخ بۏجع.. فين انا جمبك مشيتي ليه سبتيني لوحدي مشيتي و بعدتي مبقتش هشوفك خلاص فوقت من بعدك و قلبي وجعني من بعدك مفيش اخلاص.. عهد قومي و هننزل ملاهي و نلعب و نخرج قومي و انا هكون اب كويس و زوج.. قولي انك بتمثلي..
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
بيعدي اسبوعين و علي رافض الاكل بيكسر كل حاجة في الشقة حاضن صورتها رافض انه يشرب..
بيفوق و
بيبص لي نفسه في المراية بيبعيط بۏجع وحشتيني يا نور عيني و قلبي وجعني من الفراق فرقتيني و سبتيني لكن اوقات كتير بشتاق بقعد وحيد و في اوضة ظلمة افكر فيكي بي الساعات بيوجعوني بي الكلام لما يقولولي حبيبتك ماټت قلبي انكسر جسمي انفصل عن روحي لما بقيت بعيد والله قلبي كان فرحان لما كنتي بين وريدي 
بيغسل وشه كويس و بيتوضي و بيقف علي السجادة بتعب و بيعيط بقوة 
والله كنت تعبان يارب عارف ان بعدت عنك و ده اسوء حاجة سامحني ابتلائك كان صعب اوي ډمرت صحتي بي ايدي و المقابل اخدت عهد بعدت عن طريقك و عارف ان غلطان م معترض علي حكمك بس رجعني ليك تاني يارب و اغفرلي..
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
بيخلص صلاة و بيروح المقاپر بيطبطب علي القپر و بيضحك بۏجع انا اتعفيت يا عهد و جتلك سليم اهو رجعت لي ربنا زي ما قولتيلي امشي في الطريق الصح فاكر كلامك ليا و ضحكك شوية كدا و هجيلك تاني هحضر الاكل و اجي ده ورد احمر زي ما بتحبي و دي دبلتك لابسها عمري ما هخلعها حتي لابس التشيرت الابيض الي جبتهولي و موبيلك الي مليان صور ليكي..
بس وحشتيني اوي..
تمتتتت
عياط بجد م قادرة ابطل عياط من الاسكريبت ده 
ادمان
بقلم نور شريف