السبت 21 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

حب مجهول الهويه 23

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_23
حب_مجهول_الهوية
بقلم_ملك_إبراهيم
والقسيمة التانيه اللي فيها اسم طاهر دي ايه 
طارق_ مزورة طبعا وواضحة اوي بس للاسف انتي معندكيش اي ثقة فيا وبتصدقي اي حاجة ضدي المهم عندك اني اكون شخص شرير وعايز يدمر حياتك ويآذيكي.
احلام_ بس انت قولتلي ان اسم طاهر صحيح واني اتجوزت طاهر فعلا.
طارق پغضب_ انا كنت بختبر ذكاءك مش اكتر.. هتتجوزي واحد مېت ازاي وشهادة ۏفاته طالعه قبل ما نعرف بعض اصلا!!
تصدقوا عنده حق.. انا ازاي كنت غبيه كده ومقدرتش افكر صح واشك انها مزورة!! 
اتكلم مرة تانيه بنبرة صوت حادة_ اتفضلي قدامي. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
مشيت قدامه من سكات لحد ما وصلنا قدام العربيه وفتحلي الباب من غير ما يتكلم وانا ركبت وهو لف وركب مكانه وانا بصتله بأحراج وقولتله_ انا اسفه.
مردش عليا وشغل العربيه واتحرك بيها وكان بيبص قدامه وانا حقيقي كنت زعلانه من نفسي اوي على كل كلمة قولتهاله وزعلته وعلى كل التفكير الۏحش اللي فكرت فيه وبصتله وقولتله تاني_ انا اسفه.. 
مردش 
_ اسفه
مردش
_ اسفه
مردش
_اسفففففه
برضه مردش
مسكت ايديه وهو بيسوق العربيه ونمت على كتفه وقولتله_ اسفه.. 
لمحت ابتسامه ظهرت على وشه وحاول يخفيها بسرعه وبصراحة انا مش عارفه جبت الجراءة دي منين اني انام على كتفه كده وادلع عليه عشان يصالحني بس انا لقيت نفسي بعمل كل حاجة بتلقائية وهدفي الوحيد انه يصالحني والابتسامة اللي ظهرت على وشه اول ما نمت على كتفه دي شجعتني اكتر وحضنت دراعه وهو بيسوق العربيه وانا لسه نايمه على كتفه وقولتله_ طب اصالحك ازاي
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
رد وهو بيبص على الطريق_ والله دي مشكلتك انتي.
احلام_ طب صالحني انت.
بصلي بطرف عينيه وقال_ هو مين اللي مزعل التاني عشان اصالحك!!
رديت بدلع_ بس مفيش واحدة بتصالح جوزها المفروض انت اللي تصالحني.
رد وهو بيبص على الطريق قدامه_ جوزهااا اااه مش لما تكون بتثق في جوزها الاول!!
بعدت عنه وبصتله بزعل وهو كمل كلامه وقال_ انا بس كل اللي هيجنني ان انتي مشوفتيش مني اي حاجة وحشه!! ليه بتصدقي اي حاجة ضدي مش فاهم!
رديت عليه بحزن_ يمكن مثلا عشان انت مش معرفني عنك اي حاجة.
بصلي بغيظ وقال_ دا على اساس انك مش عايشه معايا في بيتي ووسط عيلتي!! عايزة تعرفي ايه عني اكتر من كده!
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
رديت بعناد_ عايزة اعرف كل حاجة.. مش كفايه اكون اعرف اسمك وشغلك وعنوان بيتك وعيلتك.. في حاجات كتير انا لسه معرفهاش عنك وده اللي بيلخبطني.. تخيل انا بنت قابلت واحد في القطر زي القمر.. راجل كده كاريزما وله هيبة وحواليه حرس كتير وفجأة يحصل مشهد اكشن قدامي كده وعصابه يقتحموا القطر وهو يكون أقوى من العصابه ويكسبهم وانا انام في القطر واصحى الاقي نفسي في بيت اختي وهو جايبلي تليفون جديد ويحجز لاختي في أغلى مستشفى وكل

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات